Promo Donat J.CO Hari Ini

Promo Donat J.CO Hari Ini - PT. J.CO Donuts and Coffee diasaskan oleh Johnny Andrean yang sebelum ini terkenal sebagai pengusaha salon yang berjaya. Tidak kurang dari 168 rantaian salon dan 41 sekolah salon yang dimilikinya, tetapi naluri pendandan rambut mendorongnya memasuki perniagaan makanan. Sejak tahun 2003 Johnny secara aktif mengembangkan J.CO Donuts and Coffee. J.CO Donuts and Coffee adalah produk domestik yang menggunakan konsep dari luar negara dan diperkemas dengan pemodenan dan kualiti terbaik. J.CO Donuts dan University of Sumatera Utara Coffeee bertujuan menyerang pasaran asing. Seperti namanya, J.CO Donuts and Coffee mempunyai produk makanan berupa donat dan produk minuman dalam bentuk kopi atau teh panas atau sejuk. J.CO Donuts and Coffee menonjolkan produk makanannya, iaitu donat.

Setiap donat dinamakan secara kreatif berdasarkan topping dan rasanya. Ini menjadikan unik dan mudah diingat, misalnya, Chees Me Up adalah nama untuk donat dengan keju cair di atasnya. Tira Miss U adalah nama untuk donat dengan tiramisu. Promo Donat J.CO Hari Ini diilhamkan oleh donat USA. Johnny, yang sering melakukan perjalanan perniagaan ke AS, berpeluang menikmati pelbagai jenis donat dengan rasa dan keunikan yang berbeza. Pada mulanya, Johnny ingin membeli francais rangkaian pemasaran donat Amerika Syarikat, tetapi Johnny mempunyai beberapa batasan dengan produknya. Batasannya terdapat pada bahan mentah dan kelemahan dalam kawalan kualiti. Oleh itu, Johnny memutuskan untuk mengembangkan pengeluaran donatnya sendiri tanpa perlu membeli francais donat dari AS.

WEEKLY PROMOTION.jpg

Johnny memilih untuk menghasilkan bentuk dan rasa donat yang sempurna seperti yang dicuba Johnny di AS, dengan fokus khusus pada kualiti bahan mentah dan proses pengeluaran. Sekembalinya ke Indonesia, Johnny kemudian mengembangkan sebuah kedai donat dengan konsep, bentuk dan rasa yang serupa dengan gerai donat Amerika Syarikat. Sejauh ini Johnny memerhatikan bahawa tidak ada satu pun kedai donat di Indonesia yang memiliki konsep dapur terbuka, jadi Johnny memulainya di J.CO Donuts and Coffee. University of Sumatera Utara Jadi, selain mempunyai rasa yang berbeza, konsep kedai ini juga dibuat sebagai dapur terbuka agar pengguna dapat melihat pelbagai tarikan dalam membuat donat, dari mencampurkan bahan hingga membuat donat siap dijual. J.CO Donuts and Coffee dibuat menggunakan mesin, baik ketika mencampurkan bahan, memasak dan membuat topping donat.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Promo Dufan Mei 2021

Cara Update Efaktur Versi 3.2